تخفیف!

سالنامه جهانی لیزینگ 2020 (World Leasing Yearbook) فایل PDF

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 4.500.000 ریال بود.قیمت فعلی 2.250.000 ریال است.

سالنامه جهانی لیزینگ 2020 (World Leasing Yearbook) منبع اطلاعاتی پیشرو جهانی برای متخصصان لیزینگ و دارایی های مالی که اکنون در چهل و سومین سال انتشار خود است. نسخه جدید اطلاعات مرجع بی‌رقیب و ارزشمندی را برای همه بازیکنان در این زمینه فراهم می‌کند. گزارش لیزینگ جهانی داده‌های منحصربه‌فردی در مورد حجم و رشد لیزینگ بین‌المللی بر اساس منطقه، نفوذ بازار، نسبت نفوذ تولید ناخالص داخلی و سهم بازار و همچنین رتبه‌بندی منحصربه‌فرد از 50 بازار لیزینگ برتر بر اساس اندازه دارد. دایرکتوری ضروری دسترسی مستقیم به بیش از 4000 شرکت و مخاطب از تمام بخش های صنعت را می دهد.

این فایل به صورت PDF (قابل جستجوی متن) شامل 356 صفحه گزارش کامل سال 2020 است.

 

  • گزارش لیزینگ جهانی داده‌های منحصربه‌فردی را در مورد حجم و رشد لیزینگ بین‌المللی بر اساس منطقه ارائه می‌کند. رتبه‌بندی 50 بازار برتر لیزینگ، داده‌های لیزینگ جهانی از سال 1998 تا به امروز، سطوح نفوذ بازار، نسبت‌های نفوذ تولید ناخالص داخلی و حجم و سهام بازار برای همه 50 کشور.
  • دارای بیش از 240 جدول و نمودار حاوی داده های آماری ضروری در یک جلد.
  • مروری بر نحوه شکل‌دهی و تأثیرگذاری بر بازارهای مالی و لیزینگ دارایی‌ها، هوش مصنوعی، اقتصاد اشتراک‌گذاری و پرداخت به ازای استفاده.
  • تاثیر سرویس دهی بر تجهیزات و بخش های مالی خودرو
  • چابکی تکنولوژیکی از طریق استراتژی های اتخاذ چابک
  • گزارش های ویژه در مورد بازار مراقبت های بهداشتی؛ بخش هوانوردی ایرلند؛ صکوک به عنوان منبع تامین مالی جایگزین و اشتراک خودرو.
  • تجزیه و تحلیل جامع بازار لیزینگ اروپا توسط Leaseurope ارائه شده است، با داده های اصلی شامل 10 جدول و نمودار حجم لیزینگ، نرخ نفوذ و رشد بر اساس مشتری و نوع دارایی را ارائه می دهد.
  • مطالعه ای در مورد لیزینگ در آمریکای لاتین توسط گروه Alta از گزارش AltaLAR 100 ارائه شده است که اطلاعات عمیقی را در مورد اندازه و رشد سبد لیزینگ بر اساس کشور در منطقه ارائه می دهد و شامل 100 شرکت لیزینگ بزرگ در آمریکای لاتین است.
  • بررسی محصول از بیش از 30 ارائه دهنده نرم افزار لیزینگ و دارایی مالی.
  • پایگاه داده منحصر به فرد لیزینگ جهانی به شما امکان دسترسی مستقیم به بیش از 5000 شرکت و مخاطب در بیش از 100 کشور در صنعت مالی دارایی و لیزینگ را می دهد. از جمله: شرکت های لیزینگ عمومی، شرکت های لیزینگ تخصصی، اسرا، بانکداران سرمایه گذاری، مشاوران، کارگزاران، وکلا و حسابداران.
  • بیش از 50 بررسی جداگانه کشورها، تمام بخش‌های لیزینگ را با داده‌ها و آمار اصلی برای هر کشور پوشش می‌دهد. بررسی فعالیت های سال گذشته، تحلیل وضعیت موجود و پیش بینی روندها و تحولات آتی.

 

گزارش صنعت لیزینگ جهت کشورهای زیر در این فایل ارائه شده است:

 

 

1 دیدگاه برای سالنامه جهانی لیزینگ 2020 (World Leasing Yearbook) فایل PDF

  1. زارعی

    برای تحلیل بازار لیزینگ جهانی استفاده کردیم. اطلاعاتش رو جای دیگه نمیشد پیدا کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *